“Sanggupkah Anda Menahan Malu Besar Sedangkan Rakan Taulan Anda Sedang Seronok Bersuka Ria Di Dalam Air Kolam?

Mereka Bebas Bergerak, Anda Hanya Mampu Tersenyum Di Tepian Kerana Takut Kantoi Yang Anda Sebenarnya Tidak Tahu Berenang!”

Dengan Mengikuti Pendedahan Mudah Teknik Berenang FreeStyle Anda Mampu Berkeyakinan Walaupun Di Dalam SUNGAI!

Sebentar lagi, kekecewaan anda akan berakhir sebaik saja anda mengikuti saranan saya dalam laporan ringkas ini.

Satu pendedahan yang bakal mengubah persepsi masyarakat terhadap personaliti diri anda. Sumber kajian menunjukkan satu nisbah dua yang pandai berenang. Bermaksud, daripada 400 orang lebih, cuma tak sampai 200 yang tahu berenang
.

Anda Akan Boleh Berenang Dengan Yakin. Berita gembira ini disampaikan secara eksklusif khas buat anda yang ingin menjawab persoalan di bawah:

Jika saya tanya, adakah anda?

Teringin sangat untuk berenang tetapi takut masuk ke dalam air
Berminat untuk mengambil kelas renang namun tak tau nak buat persediaan
Ingin mengikuti kelas renang tapi bertanggapan anda akan tenggelam
Teruja untuk mengetahui perkara-perkara berkaitan sukan renang dan juga air.
Berhasrat menjadi swimming instructor sebagai kerjaya
Ada menghantar anak-anak anda ke mana-mana kelas renang

Tahniah! Kerana anda sudah pun sampai di sini, bermakna anda perlu teruskan bacaan anda untuk mengetahui rahsia bagaimana untuk  bergerak lincah di dalam air seperti perenang professional.


Dari:
Mohdbazli & Azlinawati

Tarikh:


Per:
Pendedahan Rahsia Bagaimana Untuk Lebih Yakin Berenang Dengan Mudah.

Setelah saban hari membanting tulang bekerja untuk mencari nafkah keperluan hidup. Bila musim cuti muncul, sekali-sekala nak jugak pergi bercuti ke tempat-tempat peranginan bersama rakan-rakan atau anak-anak dan isteri yang tersayang.

Kerana itulah salah satu cara untuk anda melepas tekanan dari timbunan bebanan kerja anda.

Pergi Hotel Ada Kolam Renang Tapi Segan Nak Mandi...

 

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQCR4XFOjBPoAac2xqfwirDPqtkayooBIlzkjIJVI5c8_JbapFLvgAnda mungkin memilih hotel sebagai destinasi penginapan anda untuk anda mandi-manda di kolam renang atau di tepi pantai. Dalam masa berseronok memenuhi aktiviti perkelahan atau percutian anda, partner anda mengajak anda untuk mandi berenang bersama-sama.

Tapi anda terpaksa menolak pelawaan partner anda, kerana anda sebenarnya tidak yakin untuk bergerak lincah di dalam air atau berenang seperti partner atau rakan-rakan anda yang lain yang mahir dalam aktiviti berenang.

 

Seronok Nak Mandi Tempat Air Terjun Turut Terbantut...


Ada ketika anda mungkin berminat untuk bersantai di tempat air jeram dan ada air terjun. Di sana  anda terasa ingin mandi tapi malu pulak takut kantoi yang anda sebenarnya tak pandai berenang. Lantas anda terus menunjukkan skill berenang anda walaupun sebenarnya anda hanya mampu berenang sekerat jalan.

“Berhenti sekejap, air masuk hidung”..... Detik hati anda ketika anda sedang seronok berendam dalam air.
Semasa berseronok bermain di dalam air jeram yang mengalir, mungkin entah berapa kali anda tertelan air mandian tersebut.

Walaupun kuantiti yang sedikit, anda mungkin rasa tidak selesa kerana ‘terpaksa meminum’ air yang anda mandi.

Hasrat anda untuk terus berenang terbantut dipertengahan aktiviti mandian anda kerana semasa anda berenang air telah masuk di dalam telinga, anda rasa susah untuk menahan nafas.

Mungkin begitulah situasi yang dapat digambar di saat anda sedang cuba berenang...

Macam mana bro tahu yer?

Pandai Berenang Bukannya Semulajadi... Anda Mesti Tahu Teknik dan Cara yang Betul.

Saya juga pernah mengalami situasi air masuk dalam hidung, rasa berdengung dalam telinga kerana air juga memasuki telinga saya.

Malah saya juga rasa malu untuk pergi ke swimming pool  kerana takut ditertawakan oleh rakan-rakan dan orang sekeliling. Saya pernah mengalami kejang-kejang kaki semasa berenang, nasib baik posisi saya dah berhampiran dinding kolam.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTObILeA69Ob6nyy8lYgTsP5yK40WLmESnKTmh_StROnNvOkJG7nostalgia lama.. blushing

Rupanya baru saya sedar yang sebenarnya berenang juga meemerlukan teknik dan cara yang betul untuk terus berenang dengan lebih selamat.

Percutian anda pasti lebih bermakna
jika anda mengetahui pendedahan sebenar bagaimana untuk melakukan aktiviti berenang. Bukan hanya berjaya membuat pengapungan badan di atas air, tetapi anda mampu bergerak bebas tanpa rasa takut semasa berada dipermukaan mahupun di dasar air yang dalam.

Anda tidak lagi perlu risau tentang keselamatan anda ketika berada di dalam air, anda juga tidak perlu khuatir terhadap anak-anak dan isteri yang bermain air di kolam atau sungai.

Segalanya akan berubah setelah anda memiliki dan menggunakan teknik yang dipersembahkan kepada anda.

Penting Sangat Ker Pandai Berenang Ni?

Saya bukanlah pandai sangat nak mengatakan yang aktiviti berenang ni penting dalam hidup anda, tapi anda boleh lihat sendiri bukti akibat jika sesorang itu tidak pandai berenang di dalam akhbar utama

 

Anda sendiri yang boleh menentukan apa yang penting dalam hidup anda, namun saya ingin mengajak anda untuk berfikir sejenak tentang apa yang diperkatakan oleh Baginda Muhammad S.A.W tentang kepentingan aktiviti berenang. Dalam hadis yang bermaksud:

Abu Umamah ibn Sahl r.a meriwayatkan bahawa Umar Alkhattab r.a menulis kepada Abu Ubaidah al-Jarrah r.a mengarahkan kepadanya, ” ajarkanlah anak-anak kamu berenang.” (Riwayat Ahmad)

Fakta:

Berenang merupakan olahraga tanpa daya graviti bumi (non weight barring). Ianya mampu meningkatkan tahap kesihatan seseorang seperti lebihan berat badan (obesiti), ibu hamil dan penderita gangguan persendian tulang atau arthritis

Berenang memiliki banyak manfaat yang dapat dirasakan apabila kita melakukannya secara betul dan jadikan senaman itu sebagai rutin, antaranya ialah :

Meningkatkan kemampuan fungsi jantung dan paru-paru

Gerakan mendorong dan menendang air dengan anggota tubuh terutama tangan dan kaki, dapat memacu aliran darah ke jantung, pembuluh darah, dan paru-paru.Berenang juga dapat dikategorikan sebagai latihan aerobik dalam air.

Melatih pernafasan

Sangat dianjurkan bagi orang yg terkena penyakit asma untuk berenang kerana sistem cardiovaskular dan pernafasan dapat menjadi kuat. Pernafasan kita menjadi lebih sihat, lancar, dan pernafasan menjadi lebih panjang

Membentuk otot

Ketika berenang, kita menggerakkan hampir keseluruhan otot-otot pada tubuh,dari kepala, leher, dada, perut, punggung, pinggang, anggota gerak bawah, dan telapak kaki. Saat bergerak di dalam air, tubuh mengeluarkan energi atau tenaga yang lebih besar kerana harus ‘melawan’ air yang mampu menguatkan dan melenturkan otot-otot tubuh.

Membakar kalori lebih banyak

Saat berenang, tubuh akan terasa lebih berat bergerak di dalam air. Tenaga yang diperlukan pun menjadi lebih tinggi, sehingga dapat secara efektif membakar sekitar 24% kalori tubuh. Ada fakta mengatakan berenang membakar lebih banyak kalori daripada berjogging

Self safety

Dah pandai berenang, tentulah kita tidak perlu risau apabila berhadapan situasi cemas seperti jatuh ke laut dan lain-lain

Menghilangkan stress.

Secara psikologi, berenang juga dapat membuatkan hati dan fikiran lebih relaks. Gerakan berenang yang dilakukan dengan santai dan perlahan, mampu meningkatkan hormon endorfin dalam otak. Suasana hati jadi sejuk, fikiran pun jadi tenang. Sejam setengah srikandi duduk dalam kolam tu pun masih belum puas rasanya.

Dapatkan Preview Ebook ini PERCUMA di sini
Name
Email

Layak Ke Saya Memberi Bimbingan Untuk
Berenang Gaya Bebas

 

Saya sebenarnya bukan keseorangan dalam usaha membantu anda memberi bimbingan menyediakan blueprint Panduan Teknik Untuk Berenang.P4130137

Bagi memastikan panduan yang dihasilkan ini betul-betul memenuhi kehendak anda, saya bersama rakan baik saya Azlinawati bergabung “tenaga” dan idea dalam penghasilan panduan untuk anda.

Nama saya Mohdbazli Johor atau dikenali dengan panggilan Benbaz. Saya merupakan pengasas dan juga ketua swimming instructor kepada kelas renang Ezi2swim Sport Management - www.ezi2swim.com  dan juga owner www.smart-renang.com.  Kerjaya saya dalam bidang renang ini bermula dari ajakan atau jemputan seorang kawan untuk menyertai kelas renang yang berdekatan dengan tempat tinggal.

 


Di dalam kelas renang tersebut, saya sempat mempelajari 2 teknik renang. Dan untuk meringkaskan cerita, setelah tamat kursus atau kelas renang tersebut, tanpa disangka-sangka jurulatih yang mengajar telah melamar saya bekerja dengannya (mungkin kerana skill saya yang lebih terserlah berbanding pelajar lain agaknya ketika itu…)

Bermula dari menjadi seorang apprentice trainer di situ, saya didedahkan dengan teknik-teknik bagaimana hendak menjadi swimming instructor yang baik. Banyak yang saya pelajari.

Dari segi teknikal bagaimana melakukan stroke, dari segi saikologi, masa dan sebagainya semuanya dipelajari secara berperingkat-peringkat.

Selain dari hal-hal yang berkaitan renang yang dipelajari, saya juga menambah ilmu menyelamat dengan mengambil pula kursus life saving anjuran Persatuan Penyelamat Kelemasan Malaysia. “Kalau nak jadi swimming instructor, mesti tau menyelamat”. Kata jurulatih dan bos kepada saya.

P6280135


Silibus kelas menyelamat ini mengambil masa 10 – 12 jam. Setelah lulus kursus tersebut saya telah dianugerahkan dengan sijil dan medal yang dikenali sebagai Bronze Medallion.

Kemudian setelah setahun (lebih kurang) bekerja, saya menambah
atau ‘menguatkan’ lagi skil renang dengan mengambil kurus swimming instructor anjuran Persatuan Renang Amatur Malaysia atau lebih dikenali sebagai ASUM (Amateur Swimming United of Malaysia) dan dengannya saya mendapat title Certified Swimming Instructor

Dari segi pengalaman berenang peringkat pertandingan, pernah menyertai Acara Swimathon Peringkat Antarabangsa Pulau Kapas Marang 6.5 km 3 tahun berturut-turut bermula tahun 2008, 2009 dan 2010 Alhamdulillah dapat menamatkan pertandingan dengan jayanya.

Nama penuh dalam rakan partner saya ialah Azlinawati Binti Husain, dilahirkan di Kota Bharu, Kelantan pada 28 Jun 1980. Nama panggilan Ben sejak 10 tahun lepas. Nama yang secara spontan ini dicipta beliau sendiri.

Bermula tahun 2006, Pengalaman menjadi Instructor renang adalah kerana beliau dilamar oleh seorang kawan yang pada masa itu membuat kelas renang untuk kanak-kanak dan dewasa. Selama hampir 2 tahun bekerja secara sambilan setiap hari sabtu dan ahad sebagai Swimming Instructor.

P6280135

Di samping mengajar renang, beliau selalu membuat latihan untuk diri sendiri kerana minat menyertai pertandingan. Kebanyakan pertandingan yang beliau sertai adalah larian, tetapi dengan latihan renang membolehkan beliau mengekalkan berat badan dan menguatkan oto-otot jantung.

Selain larian, beliau gemar berbasikal ‘roadbike’…dengan pakej ini
beliau menyertai acara Triathlon Peringat Antarabangsa dengan permulaan Sprint Distance..

Bagi menimba ilmu dan membaiki tahap kebolehan beliau dalam sukan renang, beliau telah menyertai Acara Swimathon Peringkat Antarabangsa pada tahun 2008 dan Alhamdulillah dapat menamatkan pertandingan dengan jayanya.


P6280136

Pada tahun 2009, beliau bertekad untuk menubuhkan kelas renang sendiri. Dengan pengalaman menjadi tenaga pengajar kelas renang, pertandingan yang disertai serta kursus-kurus yang beliau hadiri memberi kekuatan kepada saya untuk memulakannya.

Pada tahun 2009 ini juga beliau telah menubuhkan kelas renang yang di beri nama JOMRENANG. (www.jomrenang.com)

Alhamdullillah sehingga sekarang beliau telah berjaya mendidik ramai pelajar dan ada yang menyambung ke peringat competitive untuk menyertai pertandingan.

Saya  yakin anda pasti teruja untuk mengetahui teknik mudah bagaimana untuk berenang dengan cara yang betul dan selamat. Kerana 5 orang tenaga pengaajar kelas renang  yang berpengalaman juga mencadangkan kepada saya supaya menyediakan blueprint sebenar  cara mudah bagaimana untuk belajar cara gaya bebas (freestyle).

Untuk tidak mengecewakan anda sebagai rakan online saya, buat pertama kalinya satu panduan lengkap dalam bahasa malaysia mengajar anda langkah demi langkah secara bergambar bagaimana untuk anda menjadi mahir untuk berenang dengan cara gaya bebas di tempat anda.

Memperkenalkan:

Panduan Belajar Renang Freestyle

Panduan ini satu-satunya panduan renang dengan mudah dan berkesan yang disampaikan dalam bentuk 2 file ebook dan video-video yang belum pernah diterbitkan oleh sesiapa pun.

Panduan unik ini buat pertama kalinya diterbitkan oleh tenaga pengajar kelas renang yang berpengalaman, berkelayakan dan mempunyai skil-skil yang memudahkan sesiapa saja mempelajari ilmu teknik berenang dengan berkesan.

Apakah yang didedahkan di dalam ebook Panduan Belajar Renang FreeStyle:

Mengajar anda bagaimana untuk belajar berenang dari mula sampai pandai.

Semua kandungan teknikal diterangkan dengan bantuan gambar orang sebenar melakukan langkah yang ditunjukkan.

Anda juga dipersembahkan dengan tip-tip yang berguna sebelum anda bermula mempelajari panduan teknik renang Freestyle.

Tip-tip ini sangat membantu anda agar lebih senang untuk anda memahami setiap langkah yang disampaikan.

Konsep renang yang perlu diketahui juga diolah dengan susunan maklumat yang cukup menarik.

Ilmu praktikal untuk mempelajari ilmu renang perlu dijelaskan dengan susunan ayat yang sesuai dan diceritakan dengan penuh ketelitian agar pembaca tidak berlaku miss understanding”

Dengan ebook ini, anda dapat mengubah persepsi takut kepada air kepada seronok bila berada di dalam air.
Menceritakan teknik berenang dari asas.

Panduan ini dicipta TIDAK terus menerangkan teknik orang yang separuh mahir berenang tetapi ianya dikupas dari ASAS pemahaman dan amat sesuai bagi anda yang tak tau langsung tentang selok belok teknik berenang.

Rahsia melindungi telinga, hidung dan mulut dari memasuki air sewaktu berenang.

Teknik yang dipersembahkan ini sangat berguna kepada bakal perenang yang hebat kerana jika panca indera ini tidak dilindungi maka boleh menjejaskan tumpuan anda untuk bergerak bebas di dalam air.

Anda hanya perlu menggunakan 1 teknik __________ untuk menghalang air dari memasuki telinga anda. Untuk menjamin kedudukan teliga anda lebih selesa, anda haruslah memakai alat kecil yang sesuai. Alat ini dipanggil ______________.
Menerangkan istitlah-istilah yang digunakan semasa sesi belajar berenang.

Jika anda mempelajari kelas-kelas berenang di luar sana, anda akan sering mendengar perkataan-perkataan yang mungkin asing bagi anda.

Jadi, dengan penjelasan istilah-istilah yang sering digunakan masa sesi latihan ini memudahkan anda dapat memahami dengan lebih jelas apa maksud sebenar yang diperlukan untuk menjayakan satu-satu teknik dengan berkesan
Setiap langkah disertakan dengan penerangan video.

Saya menyedari walupun panduan ini diceritakan dengan gambar lakonan yang sebenar dan diterangkan dengan terperinci, namun mungkin anda lebih selesa untuk menonton video live untuk mengikuti teknik yang  diajar dalam ebook.

Setiap langkah dan teknik yang dibimbing dalam ebook , anda juga boleh menonton video teknik tersebut.
Apakah alat bantuan yang perlu digunakan untuk belajar renang freestyle?

Anda akan mengetahuinya setelah memilki ebook ini secara sah

Memandangkan ilmu pembelajaran aktiviti renang hingga berjaya ini agak praktikal dan berkesan, saya menawarkan harga yang bersesuaian dengan nilainya.

Setelah mendapat pandangan dan nasihat dari ...., maka pelaburan yang perlu anda keluarkan ialah sebanyak:

RM150
Kos pelaburan yang sangat ekonomi. Namun, saya potong lagi tawaran untuk anda...
.
RM90

Tidak! Tidak! Kurangkan lagi nilai pelaburan wang anda...
.
.

.

.
Wow!, tawaran yang sangat berbaloi..
.

Hanya RM50.00 Sahaja

 

Sangat mudah untuk memiliki panduan belajar renang freestyle. Anda hanya perlu:

  1. Klik button Pesanlah Sekarang untuk membuat tempahan panduan ini
  2. Buat pelaburan sebanyak RM50.00 sekarang dan
  3. Hantarkan maklumat transaksi anda di borang pengesahan.
  4. Anda terus dapat akses panduan ini melalu emel dalam tempoh 48 jam dari sekarang!

Ok saya faham mengapa anda berkerut dahi sekarang...

Untuk menghilangkan rasa takut anda, saya sedia tanggung risiko kerugian bagi pihak anda... Ini janji saya!

Yup! anda boleh mintak balik setiap sen duit anda dari saya jika anda tidak berpuashati dengan ebook ini.

Tanpa satu soal pun saya sedia memulangkan semula duit anda. Dan berita baiknya anda boleh simpan terus free gift dan ebook yang telah saya berikan. No problem... Ini bukti ebook saya ini amatlah berkualiti dan bagus!

Berenang lagi bagus dari berjoging sebab berenang kita gerakkan seluruh angota badan. dan dalam masa yang sama aktiviti ini dapat memberi satu bentuk pada badan kita. Untuk yang nak dapatkan bentuk "V" bagi yang lelaki berenang la selalu.

Kini segala permasalahan hal-hal yang menyulitkan anda untuk mempelajari ilmu berenang telahpun selesai.  Hanya ikuti langkah-langkah praktikal serta fahami teori mudah yang diajar kepada anda sahaja.

Ilmu belajar renang freestyle ini diperturunkan khas buat anda yang baru nak bermula dan minat untuk belajar berenang berdasarkan pengalaman saya sendiri yang telah banyak mengalami kegagalan.

Anda masih ragu-ragu untuk memiliki panduan mudah ini?

Telitilah pengakuan ikhlas bekas pelajar penulis panduan ebook ini di bawah:

Saya adalah seorang yang fobia dengan air. Namun atas desakan suami, kami sekeluarga mendaftar untuk mengikuti kelas renang. Kami menggunakan khidmat jurulatih Mohdbazli sebagai personal instructor kami.

Alhamdulillah, walaupun saya pertama kali belajar berenang, dengan teknik dan pendekatan yang digunakan oleh beliau di samping latihan di luar waktu kelas membolehkan saya menguasai teknik renangbreaststroke pada kelas yang ke tiga.

Berpuas hati dengan teknik dan pendekatan yang digunakan oleh beliau, kami sekali lagi menggunakan khidmat mohdbazli untuk menyambung kelas freestyle.  Walaupun agak susah berbanding breaststroke, kami dapat menguasainya dengan pendekatan yang berkesan yang digunakan oleh beliau.

Beliau telah mengajar kami dengan teknik dan pendekatan yang mudah difahami bagi saya mahupun anak saya yang berumur 7 tahun. Beliau juga sentiasa menitikberatkan aspek keselamatan  sepanjang sesi pembelajaran terutama ketika aktiviti water treading yang memerlukan kami berada di dalam kolam sedalam 2 meter.

Anak-anak saya juga gembira semasa menjalani sesi kelas renang kerana mereka telah dapat menguasai teknik renang yang betul dengan cara yang santai dan tidak tertekan.

Kini saya tidak lagi berada di tepi kolam sebaliknya dapat mandi dan berenang bersama anak-anak dan suami setiap kali kami pergi bercuti. Saya tidak lagi fobia dengan air. Terimakasih En.Mohdbazli kerana dapat merealisasikan impian kami sekeluarga.


Aziyah Ahmad & Mohd Nodri Kassim
Beranang, Selangor

Anda tunggu harga ebook ni diturunkan? TIDAK! Ianya tidak diturunkan, malah akan dinaikkan…Apa yang saya katakan akan dikotakan. Hanya mereka yang bijak ambil peluang saja yang akan untung! Jika anda tidak dapatkan hari ini, suatu hari nanti anda juga akan dapatkannya.

Jadi, kenapa tidak sekarang?

Sanggupkah anda habiskan ribuan ringgit untuk mengikut kursus-kursus renang yang belum pasti tahap keberkesanannya?

Belum tentu anda faham selepas anda mengikuti kursus kelas renang di tempat lain. Kebanyakan  kursus dan panduan yang sebegini tidak disertakan dengan video dan panduan bergambar..

Ya, kenapa masih teragak-agak lagi..Hanya anda mampu merubah ‘kisah hidup’ anda. Seperti saya juga. Saya berjaya mengubah hidup saya dari susah kepada kehidupan yang lebih selesa..

Anda tidak perlu lagi:

Menaiki kereta semata-mata untuk meninjau alat-alatan mana yang lebih murah dan sesuai untuk anda mempelajari teknik berenang.

Ini kerana panduan ini memberi bimbingan yang jelas tentang teknik dan alatan yang digunakan untuk mahir berenang.

Mencari bahan pembelajaran yang lengkap untuk persediaan anda mempelajari cara dan teknik berenang.

Panduan ini bukan saja diterangkan dengan contoh yang jelas tetapi disempurnakan dengan imej kejadian dan penerangan yang sebenar
Memeningkan kepala untuk memahami panduan berenang dalam bahasa inggeris. Ini kerana panduan ini merupakan satu-satunya ditulis dalam bahasa melayu berdasarkan pengalaman sebenar saya dan rakan kongsi saya sebagai certified swimming instructor
Takut dan malu untuk kolam atau mana tempat peranginan yang melibatkan aktiviti berenang. Ebook ini diterangkan dengan bahasa yang mudah dan santai. Anda akan lebih yakin untuk dan bersemangat untuk berenang

Ya Benbaz, Saya Bersedia Untuk Mendapatkan Panduan Renang Freestyle!
Sila beri kases ke ruang download Panduan Renang Free Style ini sepantas mungkin!
Saya adalah orang yang malang jika saya terlepas tawaran eksklusif ini dan saya amat percaya panduan ini pasti membantu saya!
Saya juga faham bahwa dengan membuat pelaburan sebanyak RM50.00 kepada anda, saya akan dilindungi jaminan pulangan wang selama 3 bulan! 


* ( tertakluk kepada terma & syarat )

Nanti dulu ! , saya perlu memberi satu lagi amaran: harga ini mungkin naik kerana saya hanya mahu mereka yang betul-betul mahu kemudahan ini sahaja. Ya, anda boleh pergi kursus berenang tanpa mendapatkan panduan  renang freestyle, tetapi anda boleh ditipu oleh mereka!

Mereka juga boleh menyatakan harga kursus berenang sebenarnya mahal, dan mereka memberikan caj yang murah kepada anda. PENIPU!

Apabila anda mengetahui langkah demi langkah bagaimana untuk mempelajari teknik berenang, anda tahu apa yang anda boleh buat, dan apa mereka buat untuk menyertai kelas renang mereka.

Dan yang seronoknya, anda juga boleh berenang dan membuat pengapungan badan di atas air jika anda seorang yang serius.



Untuk kejayaan anda,

P.S: Anda cuma perlu membuat pelaburan serendah RM50.00 untuk mengetahui dan mempelajari teknik berenang yang sebenar dan anda tidak lagi ditipu oleh tenaga pengajar yang tidak bertanggungjawab yang sengaja memanjang-manjangkan waktu pembelajaran semata-mata ingin menarik duit anda lagi dan lagi.
 
P.P.S: Pelaburan anda ini juga dilindungi jaminan pulangan wang selama 3 bulan. Wow.... tanpa risiko kerugian.

P.P.P.S: Harga panduan ini akan dinaikkan tanpa sebarang notis. Jadi, jangan berlengah untuk membuat tempahan, saya tak jamin harga akan kekal seperti sekarang jika anda tutup laman web ini tanpa membuat pembelian. Klik sini untuk tempahan sekarang!

Utama | Affiliate | Hubungi | Tempahan